• Szerző képeCsudaVet

Macska ivartalanítás akció

Frissítve: 2022. márc. 8.

Régóta gondolkozol azon, hogy ivartalaníttatod a cicáid, vagy hirtelen valamiért úgy alakult, hogy muszáj? Nektek szól, nektek szeretne segíteni a CsudaVet Állatorvosi Rendelő akciója, melyben most januárban az ivartalanítási műtéthez 20.000 forint értékű ajándék jár!

Macska ivartalanítás akció

Miből is áll ez az ütős akció?

Cicád következő oltását ajándékba adjuk (13.000 Ft értékben). Kinti és benti cicák számára is javasoljuk minden hozzánk járó gazdinak az úgynevezett "nagy kombinált" oltást, mely a négy leggyakoribb fertőző betegség ellen véd, és kiegészítésként hozzá a leukózis elleni védelmet biztosító vakcinát (ez az úgynevezett RCPCh+FeLV kombináció). A leukózis oltás beadása előtt szükséges gyorsteszt (további 7.000 Ft) is az akció részét képezi, ezt is ajándékba adjuk. Hogy miért is fontos az oltás macskák részére, arról itt írtunk részletesen.

Kíváncsi vagy, hogy hogyan néz ki rendelőnkben egy ivartalanítás?

Olvasd el leírásunkat, igyekeztünk minden kérdésedre előre válaszolni (de ha maradtak még, keress minket nyugodtan elérhetőségeink bármelyikén)

Hol találsz minket, hogyan jutsz el hozzánk?

Rendelőnk Budapest 22. kerületében található, tömegközlekedéssel és kocsival is egyaránt jól megközelíthető helyen. A pontos cím: 1223 Budapest, Vörösmarty utca 16. Ha szeretnél előbb virtuálisan körülnézni nálunk, kattints ide!

Miért jó nálunk a macskádnak?

Macskabarát rendelő vagyunk, ami azt jelenti, hogy kifejezetten odafigyeltünk számos apróságra, ami könnyebbé, komfortosabbá teszi cicátok nálunk tartózkodását (és ettől mellesleg nektek és nekünk is szebb napotok lesz!). A szeparált váró, a műtét napján nyújtott megőrzési szolgáltatásunk és a türelmes odafigyelés, amivel minden macska betegünkhöz állunk, egy ivartalanítás során is rengeteget számít! Kíváncsi vagy arra, hogy milyen trükkökkel élünk még? Olvasd el erről szóló bejegyzésünket!

Mit kell tenned az akció igénybevételéhez?

- foglalj időpontot a CsudaVet Állatorvosi Rendelőbe a +36-20-390-7875 telefonszámon, és jelezd, hogy a macskás ivartalanítási akcióra érkeztél

- gyertek el cicáddal a lefoglalt időpontra :)

- a recepciónál fizetéskor mindenképp mondd újra, hogy az akciós macskás ellátásra érkeztél, ekkor kollegánk rögzíteni fogja a neked járó oltási kedvezményt

- az oltás beadásakor jelezd, hogy szeretnéd érvényesíteni az akciós lehetőséget